Pytania i Odpowiedzi

Tutaj znajdziesz odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania. Proszę spojrzeć tu przed skontaktowaniem się z nami.

 

 

 

Czy moje zamówienie zostało wysłane?

Automatycznie wysyłamy potwierdzenie przez e-maila za każdym razem, gdy wydrukujemy zamówienie. Jeśli otrzymałeś wiadomość e-mail z numerem zamówienia, oznacza to, że Twoje zamówienie zostało wysłane. Otrzymasz potwierdzenie wysyłki w ciągu 24 godzin od złożenia zamówienia (jeśli złożysz zamówienie w piątek po godzinie 12:00, wyślemy je dopiero w poniedziałek). Jeśli nie otrzymałeś e-maila z potwierdzeniem, zaloguj się na swoje konto i sprawdź, czy zarejestrowany adres e-mail jest poprawny.  Topp

 

Czy jest możliwe, aby zmienić adres dostawy mojego zamówienia?

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, będziemy mogli zmienić adres wysyłki lub Imię odbiorcy. Jeśli otrzymali Państwo potwierdzenie wysyłki, nie możemy zagwarantować, że możemy zmienić adres wysyłki, ponieważ zamówienie może już opuścić nasz magazyn.Jeśli zamówienie opuściło już nasz magazyn, nie będzie można zatrzymać zamówienia lub zmienić adresu. Napisz do nas tak szybko, jak to możliwe, wysyłając wiadomość e-mail.  Topp

 

Jak długo trwa dostawa?

Zawsze mamy duża ilość zapasów produktów, aby móc przesyłać wszystkie zamówienia w ciągu 24 godzin (z wyjątkiem weekendów). Wszystkie zamówienia są dostarczane pocztą pierwszej klasy, a szacowany czas dostawy po wysłaniu przesyłki wynosi od 3 do 5 dni roboczych. Jeśli zamówienie wcąż nie dotarło po 5 dniach roboczych, prosimy o cierpliwość i poczekanie jeden lub dwa dni więcej przed skontaktowaniem się z nami, ponieważ istnieje ryzyko, że Twoje zamówienie zostało wysłane do niewłaściwego urzędu sortowania, przez co dostawa została opóźniona. Możesz również sprawdzić, czy adres jest poprawny, to samo dotyczy imienia na twojej skrzynce pocztowej lub drzwiach. Topp

 

Nie mam karty kredytowej. Czy mogę płacić przelewem bankowym?

Obecnie nie oferujemy przelewu bankowego jako metody płatności bezpośredniej. Jeśli jednak zdecydujesz się założyć konto na Paypal lub Moneybookers / Skrill, będziesz mógł łatwo przelać środki z Twojego banku na konto Paypal / Skrill, a następnie użyj go, aby zapłacić na naszej witrynie internetowej, mimo że Nie masz karty kredytowej lub debetowej. Topp

 

Czy można bezpiecznie zapłacić na tej witrynie internetowej?

Z poważaniem traktujemy bezpieczeństwo. Po złożeniu zamówienia, zostaniesz automatycznie przekierowany na stronę płatności. Ta strona jest oddzielona od naszych, a wszystkie informacje są szyfrowane przez 128bit SSL. Obecność kłódki w pasku adresowym okna przeglądarki oznacza, że transakcja będzie bezpieczna. Ponadto, jeśli zdecydujesz się zapłacić kartą płatniczą lub kartą kredytową, nie będziemy zapisywać ani przechowywać informacji o karcie, w celu zapewnienia dodatkowego bezpieczeństwa. Korzystamy z Wirecard Bank AG (www.wirecard.com) jako naszego dostawcy usług płatniczych.  Topp

 

Moje zamówienie zostało przerwane. Jak mogę zapłacić?

Jeśli nie otrzymamy potwierdzenia z naszego systemu płatności, że transakcja została zrealizowana po złożeniu zamówienia, nie będziemy jej realizować ani wysyłać (nie zostanie potwierdzone przez e-mail, że Twoje zamówienie jest aktywne). Nie można zapłacić za zamówienie uznane za nieaktywne / przerwane w naszym systemie. Najlepszym rozwiązaniem jest dodanie nowego zamówienia i tym razem prześć je do końca. Topp

 

Oferta dla nowych klientów nie działa, co mam zrobić?

Proszę dokładnie sprawdzić, czy jesteś zarejestrowany i zalogowany na swoje konto, w czasie kiedy dodajesz ofertę nowego klienta do swojego koszyka. Upewnij się również, że nie złożyłeś zamówienia przed skorzystaniem z oferty nowego klienta, ponieważ promocja ta może być używana tylko raz na gospodarstwo domowe / konto.Jeśli oferta była używana we wcześniejszym zamówieniu, ale została uznana za nieaktywną lub przerwaną w naszym systemie, z powodu np. błedu w płatności, prosimy o wysłanie do nas emaila, abyśmy mogli odnowić dla Ciebie ofertę. Topp

 

Jaka jest wasza polityka prywatności?

Traktujemy prywatność naszych klientów bardzo poważnie. Wszystkie informacje zawarte w naszej witrynie są bezpiecznie przechowywane na naszych serwerach i nie będą udostępniane osobom trzecim. Zbieramy minimalne informacje o Tobie, takie jak adres, imię lub numer telefonu tylko w celu przetworzenia zamówień lub skontaktowania się z Tobą w razie potrzeby. W każdej chwili możesz zalogować się na pulpicie nawigacyjnym swojego konta, aby zmienić lub usunąć określone informacje. Jeśli nie chcesz pozostawić żadnych informacji po złożeniu zamówienia, możesz wysłać nam wiadomość e-mail, a my usuniemy Twoje konto (pamiętaj, że stracisz punkty z nagrodami). Nie wysyłamy newsletterów lub reklam do naszych klientów bez ich wyraźnej zgody. Jedyne wysłane przez nas e-maile są potwierdzeniem tworzenia konta, potwierdzenia zamówienia, potwierdzenia wysyłki i informacjie gdy twoje punkty bonusowe są bliskie stracenia ważności. Topp

 

Jak wygląda paczka?

Wszystkie zamówienia w rozmiarze standardowym, wysyłamy w ogólnej białej kopercie. Nadawcą pakietu jest "Winyol". Dokument poślizgowy może zawierać opis celny zawierający cytat "Elastic Sheath" jako opis zawartości. Topp

 

W jaki sposób otrzymam moje zamówienie?

Zamówienie otrzymasz bezpośrednio do skrzynki pocztowej. Jednak niektóre zamówienia mogą nie zmieścić się do skrzynki pocztowej, ponieważ grubość koperty może być większa niż grubość wejścia skrzynki pocztowej (zazwyczaj około 3-4 cm). W takim przypadku otrzymasz poświadczenie w skrzynce pocztowej, które przypomina Ci o odebraniu listu ze zwykłego punktu dostawy (poczty). Jeśli nie odbierzesz przesyłki w ciągu określonej liczby dni (zazwyczaj 2 tygodni), Twoje zamówienie zostanie automatycznie zwrócone do nas.  Topp

 

Napisz do nas jeśli masz dodatkowe pytania:

Jeśli nie możesz znaleźć odpowiedzi na swoje pytanie w omawianych tematach, skontaktuj się z naszym działem obsługi klienta, który odpowie w ciągu 24 godzin. Nasz adres e-mail : [email protected] Topp

Kup Prezerwatywy Online

Znajdź właściwy rozmiar!

Hitta rätt kondom storlek

Wybierz idealny rozmiar prezerwatywy dla Ciebie, dzięki temu zwiększysz komfort i poprawisz swoją wydajność.

Marki

  • EXS
  • My Size
  • Soft
  • Worlds Best Kondomer
  • Fromms
  • Manix
  • Pjur
  • Ritex
  • Love Light
  • SKYN
  • Unimil
  • Ormelle